torsdag 30 december 2010

Imorrn är de nyår!

Gud så detta år har gått fort!!? tycker ni inte det? jag kan inte fatta att jag snart blir 27,de kan man ju faktiskt inte tro då de gäller mitt beteende. Thuva blir 7 år!!! jag har jobba på 72.an i 8 månader!!!!!?? GAAAH? de känns som 2 månader.

Året som gått:
                                        * blev färdig uska och jobbade på garnisonens VB

 



* Jag gick verkligen vidare i mitt liv och kände att jag mådde bättre än på riktigt länge!
* De började lägga snusen fint i dosorna
* jag blev långhårig
*Korthårig...
*försökte blondera mitt kolsvarta hår........
*Gick till frisören och blev av med en stor summa pengar..taada!vart ännu kortare och ljusbrunt.
*färgade håret strax därefter svart igen.. :P

*började på 72.an

*slutade röka
*Gick ner i vikt!

*Började verkligen ta träningen på allvar!
*började inse hur jäkla blåögd jag varit och insåg att jag aldrig mer skulle låta nån förstöra för mig!
*fick lite mer självkänsla och klippte mig igen eller rättare sagt rakade av en bit på ena sidan!

Detta var en del som hänt och jag mår bättre än någonsin! Jag har ett jobb som jag älskar! En dotter som är helt underbar! helt klart de bästa som finns. Jag har verkligen underbara vänner och lärt känna mkt nya fin människor detta år!

Nu ska jag ta en dusch. Sen ikväll ska jag på bio med mårten. skoj! =)

Puss hej!





Inga kommentarer: