tisdag 8 februari 2011

En konstig känsla!

Jag lyssnar och tittar på Farbro Frej och blir tårögd. Är de inte bra??! Jag kommer ihåg då jag var pytte lite och tittade på de där! Han var min favorit och jag garvade hela tiden. Jag ska visa filmen som jag la upp tidigare för  Thuva och se om hon tycker de är roligt. Men de gör hon garanterat. Det som känns lustigt är att när jag var lite skrattade vi åt roliga ramsor.. Men nu för tiden är de våld man skrattar åt, håller ni inte med?


Hej alla barn nu blir det barn program, titta nu här vad farbror Frej tar fram: CD och kaviar och nu ska ni höra, vad man med kaviar och CD kan göra: Kaviar på CD:n och tittelipom så har vi gjort oss en CD-ROM.

Hej alla barn nu blir det barnprogram. Titta nu här vad Farbror Frej tar fram: En bit lakrits och nu ska ni höra vad man så enkelt med lakrits Sätt den på läppen och krullerikrach, så har vi gort oss en Hitlermustach!

Förr kunde man skoja lite mer, Nu kommer folk tro jag är rasist eftersom hitler nämns i ramsan.. Men det är jag inte.

Äh jag vet inte men tycker de är roligt med dessa ramsor. Lika så sandybell! haha.
Nu ska jag packa min väska, dricka upp kaffet och sen simma idag. Kommer dessutom gå till simhallen. skönt!

Puss på er. Hejs!

Inga kommentarer: