fredag 4 mars 2011

Jaha då var det dags att sluta snusa!

Nu ska jag testa.. men inget jag garanterar att jag ska sluta snusa. idag har jag testat ett nikotintugg och det känns rätt bra. jag tar den under läppen imellanåt och det ger en lite brännande känsla som en snus. Dessutom ger det en god smak.
så idag blir det max 3 snusar. i helgen ska jag försöka att inte köpa någon ny dosa.

Nu är de fredag och ikväll är det FREDAGSMYS! Thuva vill ha ostkrokar och jag tror jag vill ha skruvar. gott. eller nån god choklad kanske? =)

Får se hur det blir imorrn, Thuva ska ju egentligen vara hos Amanda och sova där, men hon kräktes igår så vi får se hur hon mår idag..
Jag ska vara med Emil, dricka öl och bowla/biljard. =9 Mys!

Idag har jag världens träningsvärk, i ben, armar och mest mage! Huvva! Fyy sjutton.. men de är rätt skönt. Helgens träning kommer bestå av prommenader och lite hopprep! (rekomenderar alla att köpa ett hopprep och handleds och ben vikter! sjuuuukt bra)

nähä.. Pussar på er alla!

Inga kommentarer: