torsdag 25 februari 2010

Godmorron!

Hej på er. Just nu sitter jag och dricker kaffe, såklart! Snart är det dax för lunch och en promenad så jag kan uträtta lite ärenden tex apoteket osv. Idag är de inte alls lika fint väder som igår, tyvärr! Det var så soligt och vackert igår så man drogs ut vare sig man orkade eller ej.. Idag är allt bara grått.. Blä. tråkigt!

Igår såg jag och Amanda på bröllopsfotografen , den var rätt ok.. Bra handling men jag störde mig så otroligt mycket på opassande musik i vissa scener osv.. HAHA. Men men.. Som sagt handlingen var bra, Filmen får en 6/10 (alltså helt ok att se)

Jag ser ju rätt mkt film så jag tänkte börja betygsätta dom här på bloggen =) så jag börjra från och med nu! Få se om jag ser nån annan film ikväll så betygsätter jag den imorgon. Kom gärna med tips på bra filmer! =)

Min lilla sessa mår bättre och bättre! Idag är hon mycket piggare och det känns skönt! Hoppas hoppas hoppas hon blir pigg till helgen för då ska vi till simhallen på lördag. OM hon mår bra vill säga!

Näe nu ska jag laga lunch och sen diska undan frukosten. Lägger in en bild på tre korta jackor, jag tycker dom är jätte snygga! Den i mitten ska jag köpa då det börjar bli lite varmt ute!

Puss Thilla

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om du gillar drama/komedi så är "Whip it" helt ok om än lite udda :) /Håkan

Thilla sa...

hehe ok =) ska kolla upp det =) tack för tipset!

Amanda sa...

Jätte jätte fin :)