söndag 21 februari 2010

Gomorron!


Hoppas ni alla sovit gott, det har jag. Kom hem sent igår kväll/Natt.Vi fick gå i snöstormen men de var de värt!
Just nu sitter jag och dricker mitt underbara morgon kaffe! Finns det ngt bättre på morgonen??! MUMS!
Jag har drömt knasiga drömmar i natt, jag drömde om BBP tiden. HAHA. Helt sjukt var det iaf! I helgen har jag varit lite nervös inför veckan, Jag jobbar ju på Garnisonen tisdag och torsdag. De andra dagarna Ink helgen jobbar jag på Bantorget för första gången, det känns lite pirrigt. Men men.. Alla är ju ny nån gång. Jag har bara blivit så van garnisonen och deras sett att jobba. + att man har lärt känna alla boende.. Jag längtar fortfarande väldigt mkt till v9 då jag får veta om jag får börja på neurologen! HOPPAS!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kolla runt på Facebook och Aftonbladet.

Puss Thilla

2 kommentarer:

Thilla sa...

http://hundratusen.nu/#/mix/57Ls

rösta! =)

Tt sa...

blablabla testa