fredag 26 februari 2010

HeY! =)



Hoppas ni alla mår tiptop!? Det gör jag! Dock vaknade jag inatt av att jag drömde en mardröm.. Jag dömde att min kära vän Sandra(Sallad) och jag var på hennes gamla skola.. Så gick Sandra & Jag ner i källaren där de tydligen spökade.. HAHA! Allt slutade med att vi blev jagade av spöken, Skitläskigt var det, Sandras skrik var skrämmande! Sen kunde jag inte somna om på ett tag, låg säker vaken i 1h pga drömmen + att de small som tusan på mitt fönster, de kändes som om folk stod och kasta is på det.. men antar att det var att det rasade från taket och föll på fönsterbrädan..

Idag har jag betalat räkningarna.. (suck,alltid lika skoj) ;) sen har jag fixat med massa papper osv. Men de är skönt att vara klar med allt innan helgen! Helgen kommer bli toppen som jag redan nämt, Norrköping ikväll och imorrn mys med tjejerna. Vi ska äta god mat, ta ett glas vin + att jag har planerat att våran efterrätt ska vara marängsviss!! (det är ju lördag) Hoppas tjejerna tycker de blir ok??! =)
Jag vägde mig imorse och har gått ner 1½ kg =) Jippi till mig. Dock så är de lite fuskigt eftersom jag har lättare att gå ner pga min puls osv.

Näe, nu ska jag duscha, sen ner till tvättis en sista gång. Efter det blir det stan en snabbis.

Puss puss Thilla!

1 kommentar:

Amanda sa...

Mm själv tar det tusen år :( så du kanske får äta min portion :P