tisdag 2 mars 2010

Då var det bestämt!

Vi flyttar till lambo igen, till en bottenplan! =) Whiiie! Skoj va!? Har massor att fixa med imorrn.. Men det blir bara till det bättre att bo där. Dvs Thuvas Dygnetrunt dagis finns där, Har våra vänner och släktingar där och det blir billigare! + Finare än sunklägenheten jag bor i nu.. Usch.. Don`t like Duvkullen.. Blä!

På måndag kl 15.00 ska jag till Neurologen och lämna in mitt betyg + referenser =) Whiie! håll tummarna för mig nu då! LÄNGTAR tills jag får veta!

Näe ska natta Thuva nu! Puss Thilla

3 kommentarer:

Thilla sa...

Testar.. har haft problem med kommentarer. många har sagt att dom inte kan kommentera. Hoppas de ska fungera bättre nu! =) Puss

Frida sa...

ÅÅååååhhhh de ska bli så roligt att alla ska flytta dit =) Wiiie lambo is the shit!! Vi flyttar till torparegatan 25 så du vet :P Love you!

Amanda sa...

Först alla i johannelund sen lambo..sen norr ;)??