tisdag 23 mars 2010

Det fanns en kärlek men den har brunnit ut Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut!

Hej på er! Har bloggat lite dåligt den senaste tiden.. men har haft fullt upp ;) Fredags hade jag ju fest här hemma, skoj var det som tusan!! haha. Vart några pers och stämningen var bra! Fick bara ett klagomål av en granne att de störde sig på basen,.. Det hörde inte vad dom sa på tvn, som tur var va han snäll =)
Amanda stannade hemma från krogen, hon blev "trött" ;) och jag o Frida drog iväg med resten av gänget till Pitcher's.

Vi hade roligt där, frida var så himla rolig..! HAHA, Säger bara Hotgog och kebabrulledansen..! HAHA sen är vi såå jävla dryg på bussen en och gör den kungliga hälsningen till alla! HAHA. Jag tänkte lägga upp bilder, har några bilder på kameran men hittar inte minneskort grejen, sen har Frida min mobil så kan inte lägga in dom bilderna heller.. men kanske senare idag, annars en annan dag i veckan! :P

Puss på er!
Thilla

Inga kommentarer: