tisdag 16 mars 2010

Godmorgon! =)

Sitter här med mitt kaffe! Mmm gott. Kör lite pulver nu igen, har varit lite sisådär med det när jag hade magsjuka.. Men nya tag nu! Så idag till frukost har jag druckit modifast Chokladpulver. Till Lunch ska jag dricka av deras soppa, Purjolök. Och sen 2 till idag, tan nog hallon då och kanske en bars till kvällen. Nu är det mindre än en månad kvar tills vi åker till Härnösand och jag har inte alls kommit i form som jag vill, så ska snart ut o gå oxå + ikväll med Frida sötnos. Jag hoppas vi går våran runda vi brukar gå via Tannefors!

Snart är det Fredag och då är det Feeest! Skoj som attans! =) Jippi! De kommer inte super mkt folk och de blir en enkel fest, inget exklusivt direkt, men de är nog så jag trivs som bäst ;) Jag måste inhandla lite nya vinglas på fredag och lite fina ljus tänkte jag. Sen i dag ska jag städa på balkongen och förhoppningsvis träffa grannen så hon får ta sina saker hon ska få utav mig så jag blir av med allt. Men tror de kommer passa in bra hos henne.
HAR NI NÅGOT BRA TIPS ELLER IDE NÄR DET GÄLLER FESTEN PÅ FREDAG?

igår såg jag en film iaf, Blood and Bone heter den, RIKTIGT bra. den får 8,5/10 =) Se den! Lägger upp trailern.
Puss Thilla

Inga kommentarer: