fredag 12 mars 2010

Heej! 12 mars!! :P



Nu är Camilla Glad igen.. Hehe sorry för mitt dåliga humör då det gäller Hockey, Men FY F#N Vad ledsen och besviken jag blev.. Usch jag grät till o med.. Mitt älskade MoDo! Men har rent ut sagt haft en Skit vecka.. Ja.. faktiskt om jag tänker efter.. Haha. Magsjuka sedan i Tisdags.. Suck.. Plus att Thuva började kräkas i förrgår natt.. Men hon är bra nu, Dock är jag Kanske lite krasslig fortfarande..Suck.. Sen åker syrran hem tidigare än beräknat.. =( Och sen så blir det inte slutspel för mitt älskade MoDo.. höhöhöhö, dom spelade som krattor igår och matchen innan.. Detta år har inte alls varit bra för dom så dom var egentligen inte ens värd en slutspelsplats.. Men jag säger iaf MODO IN MY HEART! Måste visa ett Sms som jag fick av Amanda, hon var så söt och försökte verkligen få mig på bättre humör igår, och hon lyckades! <3

12 Mars 1984:Stoppa pressarna en ny stjärna har fötts. 12 Mars 2010: Stjärnan lyser starkare än någonsin och visar att vissa saker bara blir bättre med åren. Grattis på din 26 årsdag Gumman, Ha det toppen. Älskar dig<3


Idag fyller jag hela 26 år, Jisses.. Tiden går fort, Thuva tyckte jag var minst lika gammal som Tanterna på mitt jobb.. Tack för det ;) hehe. Söt hon är, barn är ju så himla roliga! Hon har fått bestämma vad vi ska bjuda på imorrn då vi får besök av Släkt och vänner, det blev glass, Så vi ska göra Farmor Berits goda Polkagrisglass. Och sen Lakris,eller saffrans glass.. Får se:P Dock passar Lakris och Polkagrisglass bättre ihop men Saffransglass är SÅ gott, det gjorde alltid Pappas syster Inga-britt till mig och min kusin Ina då vi var liten.. MUMS!

Nu ska jag duscha, ha det fint, Puss på er! <3




5 kommentarer:

Anonym sa...

Saffransglass... Citronsorbé ska det ju va!! *ler* /H

Thilla sa...

hehehe Neeej Polkaglass!

Anonym sa...

hahaha CITRONSORBÉ! /H

Thilla sa...

Blev Polka o lakritsglass.. :P hehe

Anonym sa...

Hehe Lakrits är faktiskt riktigt gott! Men citronsorbén på torget i Söderköping slår det mesta.. :D Nu har jag ju inte smakat din glass i och för sig...