tisdag 30 mars 2010

Hej,


Det var längesedan jag skrev något här, har bara lagt upp massa Bikini bilder :P Men iaf så har vi haft det toppen den senaste tiden,Det har blivit en hel del film och mys =) Det Gillas av mig!
Idag ska vi hjälpa Thomas & Söta Frida att flytta till Lambohov! Skoj!!!! =)) Dom kommer få det sååååå himla snyggt! Jag gillar verkligen deras Hem inredning, deras smak och stil! =) Snyggt som TUSAN kommer dom att få!

I Helgen blir de lugnt, Thuva ska åka till Mormor o Morfar i Grebo från söndag till tisdag, tror nästa jag hänger med, 1 dag iaf! Det var såå längesedan jag var där. Sedan på tisdag kommer Annie,Daniel Och Hunden Tinna hit! SKOJ! Dom ska vara med oss hela dagen! <3

Nu ska jag göra oss färdig sen ska vi snart dra oss.

Puss hej!

1 kommentar:

Din bästis sa...

Åh vad söt du är gumman!!! Jag gillar din stil också =) Vi har nog lika stil på mycket! Älskar dig o thuva och tack så mkt för hjälpen idag, mat kommer ni att bli bjudna på i veckan hoppas jag, sen hoppas jag att se både ditt och amandas nylle här snart =) :P Love Love