fredag 9 april 2010

Äntligen Fredag!


Jaha då var det Fredag, Jippi jag älskar Fredagar! Ikväll blir det Mys med Söta Amanda och kanske Kim =) Tidigare idag har jag myst med Jimmy på sjukan, Han är så otroligt söt och charmig! Jag fattar inte hur man kan se så jäkla snygg ut trots Infektion och nyligen opererat sig! Helt otroligt..!

Nu är det inte många dagar kvar tills vi åker till Härnta! Det ska bli skoj att träffa alla nära o kära! =) Jag saknar mina syskon sååå hmla mkt! Dessutom blir de ju skoj att komma upp till snön igen.. NOT! :P

näe ska fixa lite här hemma nu,Puss

2 kommentarer:

Matina Du Rees Rosén sa...

Hej såg att du hade kommenterat på Jackies inlägg om Gran Canaria resan, har du något skvaller eller vet du vad dom håller på med där bort? Just nu diskuterar vi detta på min blogg, delta gärna i diskutionen :)

Matina Du Rees Rosén sa...

www.minnies.se