måndag 3 maj 2010

Det var ett tag sedan jag bloggade..

Men jag har faktiskt haft fullt upp.. Jag jobbar ju 100% nu=) Måste säga att det går bra och jag trivs super bra! Helt underbart att ha ett vettigt jobb! För er som inte vet jobbar jag ju på Neurologen nu.
Dagarna bara flyter på, jag har otroligt bra arbetskamrater med ett härligt skratt och fnissande hela dagarna! Och sånt gillar ju jag.

Igår när jag satt på bussen på väg hem fick jag en massa tankar som snurrade runt i min skalle.. JÄMFÖR MITT LIV NU MOT FÖR CA 2-3 ÅR SEDAN! Vilken skillnad alltså... Ojoj..Då jobbade jag på ett skit företag som var sjukt oseriös och drygt. Man fick inte ens lön som man skulle så man var alltid orolig över ekonomin.. Plus att det var en massa annat som hände i mitt förra liv.

Nu har jag ett bra jobb tycker jag, där jag tjänar hyffsat. Jag har ett SERIÖST förhållande där jag verkligen blir uppskattad och kan förverkliga mina drömmar! Jag känner mig verkligen trygg med Jimmy och vet vart jag har han.. Jag slipper den ständiga oron jag hade förr. SKÖNT. Jimmy är helt underbar och jag blir behandlad som man ska behandlas då man har ett förhållande. Just nu ligger jimmy på sjukhuset, han har haft sån otur med sin opererade axel, han har opererat den 3 gånger i april och jag är så klumpig att varje gång vi ses så råkar jag göra illa han på just den armen.. det är verkligen inte meningen men det ligger en förbannelse över denna arm tror jag! Han ligger på min gamla apu plats, Infektion. Så vi ses typ varje dag även fast han ligger inne, jag brukar besöka han på min lunch eller innan mitt kvällspass. Så vi ses en hel del iaf.. dock blir det inte som hemma. Han är så snäll Jimmy, trots att jag har slitit som ett djur på morgonen och går ner till han med mitt ruffsiga hår, skitiga sjukhuskläder och ut kletat smink tycker han att jag är fin, han säger det jämt.. Hur gullig är han inte? Helt helt underbar <3 Annars har jag haft en toppen helg/valborg. Jag har jobbat hela helgen och söta snälla Amanda har passat Thuva! Tack. På fredagen var vi vid tannefors slussar och kollade på "brasan" (det var några pinnar på en flotte) och fyrverkerier, DOM var grymma! Nu ska jag lägga in lite bilder, sen ta mig en låååååååååååång vaaaaaaaarn dusch. Puss Thilla

Inga kommentarer: