söndag 16 maj 2010

Jag har bloggat väldigt lite den senaste tiden..


Sorry.. Men ha haft fullt upp med jobb osv. Man orkar inte riktigt sitta vid datorn längre om man inte är ledig! Jag har blivit riktigt dålig på att sitta vid datorn.. eller man kanske ska säga att jag har blivit bra på att undvika datorn..Förr satt jag jämt här!

Nu är det helg, eller den är snart slut och denna helg har varit en riktig "inne slapp helg" vi har alltså inte gjort något alls.. Utan mest lega o slappat, viket har varit skönt. Idag mår Thuva mkt bättre men är på ett grinigt humör.. inget är bra och allt är tråkigt.. hon är tvärt emot ALLT jag säger, visst är barn underbara!!? :P Näe men hon är söt då hon har sin egen vilja, men ibland är det jobbigt oxå.. Mkt jobbigt.

Nu ska jag se reprisen på Sommarkrysset eller vad det nu heter och sen ska jag desinfektera mitt hem ;)

Puss Thilla

Inga kommentarer: