fredag 28 maj 2010

Jaha då var det Fredag..

Och jag är ledig idag! GÖTT. Jag jobbar inte för ens imorrn kväll.. UNDERBART! Det är så sköt att ha sovmorgon! Jag hatar att kliva upp kl 5 på morgonen.. Urk,Fy och Blä! Annars flyter mitt liv på som vanlig, dock lite tråkigheter igår.. FAN så jävla besviken jag är.. men det är bara att bita ihop, allt löser sig. Tackar gudarna att Amanda och Jimmy fick mig på bra humör igen.. Tack för erat stöd.
Idag ska vi ha en slapp dag, ska nog in till stan en snabbis och sen ska Amanda hjälpa mig att färga håret hehe. ska bli roligt att göra något nytt!
JO en sak till, i förrgår fick jag en present av Jimmy bara så där.. och det var en Make Up rådgivning på Kicks!!! =) så söt och snäll, gissa om jag blev glad!!? Puss på dig.

Nähä.. nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen bädda sängen! =)

Puss Thilla

Inga kommentarer: