torsdag 6 maj 2010

Ska snart sova!

Ojojoj så trött jag är.. Jag har ju en karl som håller mig vaken hela nätterna! Inatt sov jag inte alls många timmar och gick upp kl 5 för att jobba.. GÄÄSP! Men jag tycker jag jobbade på rätt bra ändå=) Imorrn är det fredag och då jobbar jag igen, upp kl 5.. så jag ska snart gå och sova. Jimmy spelar NHL och kommer förmodligen göra det många timmar till, men jag tycker det är lite mysigt att höra han pyssla på med lite annat då jag ska gå och sova, Jag får en trygghetskänsla! Mys.

Thuva ligger i sängen och ska sussa, hon somnar nog när som helst och det är bra för hon ska till dagis, Jimmy ska vara hemma, han är sjukskriven för sin "Förbannelse axel" men han ska laga middag och pyssla lite tills vi kommer hem imorrn, så gulligt av han.

Näe dax att sova.. eller ska kika lite då Jimmy spelar, självklart spelar han mot Modo bara för att retas.. haha! Jag biter mig i tungan bara för att hålla mig lugnt,ja.. ni som känner mig vet hur jag är då det gäller mitt älskade Modo!

Puss o hej, sov gott.

Inga kommentarer: