tisdag 1 juni 2010

Goddagens!

Jaha, då var det Tisdag och jag är ledig!! Så jag tvättar och städar + att jag lyssnar på min nya "skiva" eurovision song contest 2010 =) Armenia tycker jag är rätt bra (dock lite mkt blatte varning i början ), men Tyskland som vann var värd det tycker jag! Annars tycker jag att det var rätt många bra låtar som var med i år, dock har jag inte lärt mig alla ännu ;)

Idag ska jag färga håret! Jiiiipppoiii! det behövs, gick ner till frisören här nere och köpte färg av henne, det blir en brun färg, ev slingor på det sen, får se. Inatt har jag sovit sådär igen.. blä.. seg idag och ont i skallen. Jimmy tror att jag tänker för mkt på jobbet och dt är därför jag sover som jag gör.. han säger att jag rycker massor på nätterna och ibland sätter jag mig rakt upp och bara stirrar! HAHA! Igår när jag kom hem vart jag så glad, Jimmy hade laga jätte god mat, Lax med Potatis och kallromsås. MmmmmmMMm! Plus att han diskade efter maten! Vilket LYX liv jag lever! :P

ikväll ska jag kanske till Frida med amanda, vi får se, ska kanske fråga frida först om det är ok om jag kommer... :P men vi får se hur trött ja är sen oxå, jag jobbar ju imorrn igen,dock kväll! JIPPI sovmorgon!

Dax att dra sig till tvätt stugan nu.

Puss puss
världens snyggaste med världens snyggaste mössa! 2månader idag! (L)

1 kommentar:

Mandy sa...

hehehe sådan dotter sådan mor ;P Tur att du inte gör det när jag sover hos dig...skulle bli livrädd om både du och Thuva satte er upp och stirra på mig...gaaah mardrömmar inatt!!!