måndag 21 juni 2010

Så nu har jag beställt mina nya jobb skor! =)

Hehe,längtar tills dom kommer! =) spännande.. ! Hoppas dom gör någon nytta för ryggen! Sen så har mitt paket från H&M kommit, ska hämta ut det senare! =) Massa fina kläder.. hehe spännande det med, dock 2 herrtröjor över i stl M.. Nån som vill ha dom? Ska kanske ge dom till Pappa tror jag! :P
Btw en sak till.. Nån som behöver en biljett från Linköping till Härnösand den 14 juli??! Har visst en sån oxå över.. dyrt de här! Men men.. jag får ju en lön så jag har ju faktiskt råd.. går ingen nöd direkt..!
Nu ska jag dra in till stan! Yeah!

Puss Thilla

Vackra Thuva som Prinsessa igår på Vendelas Kalas!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vad hände med killen då?;/

Thilla sa...

De funkade inte!

mANDAN sa...

synd att inte jag med har semester kunde jag tatt den :)

Thilla sa...

Jaa Amanda.. det var synd =( Annars hade du lätt fått följa med!! <3