tisdag 22 juni 2010

Snart dax att jobba!

Dock är det trist då man är lite sjuk.. både jag och Thuva hostar och nyser hela tiden. snoret rinner och man känner sig inte helt hundra.. Tyvärr vågar man inte vara sjuk och har inte råd heller.. Trist. De var inte så längesedan jag var hemma i 2 dagar så lika bra att bita ihop i 9 dagar sen är det semester! Jippi! det ska bli skönt. Nu har jag haft 3 ledigt och det har varit helt underbart, jag och Thuva har fått massor gjort. Och träffat massa människor. Skoj! Sånt som man sällan hinner annars.
Dock gick dessa dagar alldeles för fort =( suck.. hade gärna stannat hemma idag oxå..

Till en annan sak, det är många som har frågat vad som hände mellan mig och min Fd kille. Det tog bara slut. Det kändes inte rätt och fungerade ej. Thats it. så är livet ibland tyvärr.. men nu vet ni det iaf!
Vad ska ni göra på eran semester?

Jag Och Thuva ska ut och resa i 2 v.. nästan iaf ;) Vet inte om jag skrivit detta tidigare i bloggen med första vecka ska vi till Goa göteborg brukar man säga va? Där ska vi på liseberg,hälsa på brorsan,Carro och lilla söta smurfen. Vi ska hitta på så mkt roligt som möjligt där! Så får hålla i pengarna tills dess.. :/ hehe
Den andra veckan vänder vi riktning och åker norrut, till Härnösand! Dit åker vi den 14/7 alltså en osndag. Sen åker jag hem på söndagen och Thuva hon stannar i 1-2v med sin pappa. så hon får massor av semester i sommar, det är bra för henne. skönt. så hon kan bada och ha en massa skoj!

Näe ni.. Nu måste jag packa ner allt i min väska innan det är dax att dra. Hoppas ni alla får en bra dag! Puss!



Sanningen hålls bakom lås och bom som den dyrbaraste skatt av den som sätter minst värde på den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad kul med göteborg, hur länge blir ni där?:) vet faktiskt inte vem du är, men har läst din blogg ett tag nu och måste säga att du blivit väldigt fin sen du gick ner i vikt:) hoppas allt är bra med er, kramkram /therese

Thilla sa...

hej Therese. Kul att du läser min blogg! =) Vi ska vara en vecka i göteborg! Tack för din komplimang! Hoppas själv att du har det bra! Kram Thilla