söndag 4 juli 2010

Godmorgon!

Hej på er!

Nu sitter vi här i göteborg och har det Underbart! Guud så skönt det är att komma lite hemifrån! =) Självklart saknar jag linköping oxå, men det är underbart att ha semester!

Idag ska vi till Universeum, det regnar här idag så det blir inge bad eller Liseberg. Men Universeum är nog roligt att gå på, varken jag eller Thuva har varit där tidigare!

Igår var vi och badade i Lilleby badet, riktigt fint ställe, Havet.. Massa segelbåter, Riktigt saltvatten m,m. MYS! Jag och thuva såg 2 maneter för första gången i våra liv.. HAHAHA!
Sen på kvällen grillade vi och jag & Thuva var ute i lekparken. Alltså men andra ord har vi de toppen här!

Nu ska jag locka mitt hår, sen lunch och sen åka! hehe.

Puss Thilla!

1 kommentar:

fridaj sa...

Universeum är ju askul :P Så stor linus har blivit.. saknar er <3<3<3