tisdag 13 juli 2010

Hej!


Fyy så jag svettas alltså! Jag dör snart känns de som.. :P Men försöker att inte klaga.. Dock blir hela kroppen klibbig och man får duscha minst 3 gånger om dagen!

Snart är semestern slut, Oj så fort de gick.. Har haft underbart väder hela tiden, förutom just nu för nu är det åska. Jag ska faktiskt vara ärlig och säga att jag saknar jobbet lite.. ! Helt ärligt. Men som sagt klagar inte heller på min ledighet! =)
Vi har varit och badat nästan varje dag, hur skönt som helst. IMorrn åker vi till härnösand, det ska bli roligt. Jag åker hem på Lördag eller Söndag. Sen börjar jag jobba på måndag. Thuva hon stannar kvar med sin Pappa, Farmor och Farfar m,m. Roligt för henne.

Nu ska jag inte sitta vid datorn mer, är rädd för åskan. ska svabba av golven istället ;)

Puss Thilla

Inga kommentarer: