söndag 11 juli 2010

Lite tips Innan vi drar till badet!


Om ni ska bli en lika bra och erfaren raggare som mig så ska ni få veta mina bästa raggningsrepliker! (Skoja,..jag är inte så erfaren.) ;) Detta är tips till båda könen!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till?

Tja! Jag heter (ditt namn). Glöm det inte, du kommer nog skrika det inatt.

I vanliga fall så brukar jag kunna simma... men i dina ögon så drunknar jag.

Om inte du ligger på din mage så kanske jag kan få göra det?

Sätt dig i mitt knä så ska du få åka hiss.

Snygga byxor! Får man se insidan av dem?

Här har du 1000 :- Drick tills jag är snygg! Eller ta mig nu bara...

De var en del iaf! Hittade som faktiskt på Facebook.. men vissa var faktiskt rätt rolig! Speciellt den första! :P

Nu ska vi dra till badet! Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

*ler /H