lördag 31 juli 2010

Sitter hemma själv.

Dricker ett glas rött, sminkar mig och lyssnar på musik. Idag var de första gången jag slapp visa legg på systemet! WHIIIIHOOO! hehehe. Kanske var på tiden eftersom jag fick börja köpa för 6 år sedan.. Jag köpte iaf ett riktigt gott rött vin som jag ska lägga på minnet, det heter Fetzer. Mmmm!
Jag ska träffa Madde J nere på stan. vi ska ta någon öl vid storan och glo på folk, det ska bli super roligt. Första gången jag är ute nu i sommar! haha. och de är snart höst..

Idag har jag varit riktigt duktig oxå, cyklade från Tornby till Johannelund! Köpte en cykel på biltema, den är sjukt härlig och glider fram som en räka! haha! Sen hade jag ett presentkort på H&M så köpte en as fin kavaj! Ska köpa en till nästa månad, ni ska få se bilder på dom 2! =) Fan hittade bara bild på den ena. Den andra är svart med med brunt leopardmönster innanför och i ärmarna, så man ska vika upp lite så de syns. Coolt va?


Visit hm.com




Nu ska jag fixa håret.
Puss

Inga kommentarer: