söndag 22 augusti 2010

Detta händer i veckan!

Jaha..Då ska vi ni få se hur min vecka ser ut!
Måndag: Jobb från 7-15.30 sen blir de Myyyyys kväll med got mat! Synd bara att de är min Down dag. Suck

Tisdag: LEDIG. Då kommer förhoppningsvis Filip till oss! Skoj. Thuvas kompis. Sen på kvällen ska jag slappa och se film tänkte jag.

Onsdag: LÖN LÖN LÖN. Undra hur lång tid det tar att spendera den? Hmm.. aja baja.. Men jobbar iaf 7-15.30 Sen eftersom de är löning ska jag hämta ut HM paketet! JIHooo!

Tordag:Jobb igen.. 7-15.30.. men ska inte klaga. har ett toppen jobb. + att jag ska på hälsokurs! Vilka förmåner vårdpersonalen har!

Fredag: Jobb.. hehe börja bli en vana nu! 7-15. Wihho 30 min tidigare! Skönt! Sen blir det Mys med min Fru Jadwiga!

Lördag: LÄngtar!! DÅ blir de bad och skoj med dom bästa!! Ev fest på kvällen, men lär förmodligen inte orka..

Söndag:Slappa!! För på måndag är de jobb igen.. Funderar på om jag och Thuva ska på bio då.. Vill du hänga med Jadwiga? Du och Alexander!? =)

Puss på er alla. hoppas eran vecka ser bra ut!

Inga kommentarer: