onsdag 25 augusti 2010

Fy fan för räkningar!

Huvva vad tråkigt det är, har betalat hur mkt som helst nu känns de som.. =( Tänk om man hade kvar 20 tusen varje månad då man betalat räkningarna.. så skönt de skulle vara. Och vad jag skulel handla! :P Sure vi har så vi klarar oss så klart, men ganska precis.blääää! hehe.

Jo en till fyfan sak, jag åkte med bussen hem idag efter jobbet ( ja jag vet lat.. men cyklar annars alltid!) Och som man brukar säga, synden straffar sig själv.. jag svek min cykel.. när jag satte mig på bussen så tyckte jag sätet va lite varm men tänkte inte mer på de.. ( satt vid gamlingarnas plats där framme.. behöver jag berätta med?? ) När jag kliver av bussen känner jag att jag är alldeles blöt i röven och stinker piss.. Fy fan alltså.. och jag som skulle in på ica.. trots detta gick jag in, (tänkte att jag är väl inte ensam om att stinka piss?!) hehe. men de kändes som om folket titta på mig.. självklart var de fullt oxå.
Sen sprang jag hem och tvätta av mig och där efter hämta Thuva. På hennes skola går jag iaf inte och luktar piss..:P


Nu ska jag och Thuva fixa o trixa lite innan vi ska sova. Jobb imorrn igen.. som vanligt ;)

Puss

Nu lite Pics!




2 kommentarer:

Maria sa...

åh fy fan vad äckligt!det där har jag med vart med om 1 gång för många år sen..hua!!byxorna vart tom förstörda:(...välj en plats längre bak i bussen nästa gång:D

Anonym sa...

haha ja det var äckligt. kommer garanterat aldrig sitta där framme igen! står hellre!! :P

Thilla