måndag 9 augusti 2010

Jag har lärt mig en sak..


Att jag ska fan aldrig acceptera ett tråkigt förhållande eller om man känner sig osäker! Vad är de för liv egentligen? Varför försöka nöja sig med sitt liv med en person om man inners inne inte är nöjd? Nepp, de ska jag inte göra. Ser allt för många såna förhållanden och tror inte de är roligt. Många håller ihop pga Barnen.. Är de verkligen det bästa? Jag tror inte det iaf. Man måste lära sina barn vad riktig kärlek är. Och dom har rätten att leva upp i en lugn miljö, inte i en bråkig, osäker miljö.

Jag vet hur jag vill ha mitt liv,jag vill leva ett riktigt svensson liv.., det har jag lärt mig den senaste tiden. Jag vill ha Husvagn, Villa eller iaf en annan lägenhet. Jag vill äta middag ihop med min käresta så ofta det går. Mysa på kvällarna, se på film, gå på bio, Resa ja listan kan bli lång. Jag tror det är viktigt att man har tid för varandra! Trots att man har barn, skaffa barnvakt och sov på hotell en natt eller vad som helst. Suuuper mysigt och suuuuper viktigt!
Sen känner jag även att jag gör fel, jag försöker tycka om killar som jag inte tycker om.. Varför? bara för att han har bil? Jobb? Pengar? Nej så jäkla onödigt. Nästa gång kommer jag verkligen följa mitt hjärta. Jobb, pengar, hus, bil och allt sånt är ett senare kapitel. Jag ska verkligen lära mig lyssna på MITT hjärta och lyckas!

Tack hej.

1 kommentar:

Mike sa...

Det låter som sunda värderingar.

Klyftig och vacker. Ett riktigt kap med andra ord.