söndag 15 augusti 2010

Jag skriver typ alltid samma sak.


Har haft en toppen dag förutom regnet då, huvva.. Men det hindrade inte oss att vara ute och leka, Jag,Danne och Thuva har varit ute och lekt vid Thuvas skola. Det var roligt. Vi lekte jaga, Spelade Tennis med Kottar, klättarde m,m Jag var helt svettig då jag kom hem. hehe, Danne och thuva med för den delen.

Annie, Ellen och Mia var förbi en sväng och kikade på Vera, det är så roligt för alla blir helt förälskad i henne. Hon är ju hur söt och gosig som helst. Tuff oxå. Inte det minsta rädd för Hundarna Luffsen och Tinna. Utan snarare tvärt om, iaf med Tinna.. hehe. När man ligger på natten och ska sova lägger och sig så avlång som hon bara kan jämter en själv. Super mysig. Och hon är väldigt social.

Nu sitter Danne och Thuva och käkar middag, Fiskpinnar med Potatismos och spenat.. Dom har valt alldeles själv. Och dom äter i stora lass och det är ju det som räknas! Toppen! Glass fick dom tidigare idag oxå, så jag tror dom har haft en rolig dag tillsammans. Danne ska snart åka hem, Om kanske 1h. Tråkigt, men Thuva måste lägga sig i tid eftersom hon ska till skolan imorrn, jisses så roligt och spännande!

Time to göra kaffe. ;)

Puss på er. Hejsvejs.

Inga kommentarer: