lördag 28 augusti 2010

A real man doesn't love a million girls. He loves one girl in a million ways


Hej på er.
Nu ska vi strax bege oss! Vi väntar på att pappa o mia kommer och hämtar oss! =) Jihoo! Så skoj de ska bli att bada en hel dag! Sen ut och äta. MYS! Jag längtar längtar längtar!! Annars händer inte mkt i helgen, Luncha med söta Jadwiga och hennes son på söndag! Vi ska gå en sväng på ikea! Annars ska jag faktiskt sova massor, jobbar hela nästa vecka.. ledig 1 dag tror jag. Annars jobbar jag veckan ut + helgen. Suck. Dock bara dag hela veckan, toppen bra ju. Slipper skaffa barnvakt åt Thuva. Behövs bara till helgen nu. Ska försöka tvinga hit min syster!! ;)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska vi snart åka.

Puss på er! (L)

Världens finaste tjej på kortet! Finns ingen som dig,Den finaste solstrålen som finns!

Inga kommentarer: