torsdag 12 augusti 2010

Suck, stön, usch , fy och blä!


Hello. Inge bra nu. mår skit och blir ännu värre då jag märker att Thuva har förstört mina älskade hörlurar som kostar FLERA HUNDRA!!! F A N! men håller lugnet och förklarar att man måste vara försiktig. Men inombords kokar jag.. Hmm.. Tro om man har nån garanti? Dock är de ju självförvållat. Har ju Drulleförsäkring..kan de hjälpa tro? Med då är självrisken på ca 1200.. ALLTSÅ lite mer än vad ett par nya kostar.. Åhh jag som älskar mina lurar, det vet alla.. jag använder dom JÄMT! Jaja. vad gör man?

Idag har vi mest bara slappa sen vi kom hem, Thuva har fått kikat på 1177.se barnupplysningen. Den bästa sidan så ni alla vet! HELT underbar! Thuva har lärt sig massor =D

Nu ska jag snart sova, sitter och väntar på att M ska föra över mina pengar.. men hon har tydligen problem med internet just nu =(

Bye..

Inga kommentarer: