söndag 8 augusti 2010

Thilla Gillar!

Hej. Idag ska jag jobba, jag ska strax sätta igång och det Gillas. Vet ni varför jag gillar mitt jobb så mkt? Jo för jag älskar kontakten med alla människor och se den otroliga förbättringen efter bara några dagar. Plus att jag gillar min kollegor så mkt, dock tycker jag det är tråkigt att allt sommarfolk slutar nu.. =( Tråk. Dom är helt otroliga, Gillas!

Jag skrev på Fb för ett tag sedan ett inlägg som jag står fast vid =

Ibland klagar jag på att jag inte hittat "den rätte". Men jag antar att man inte kan få allt, jag har helt otroligt UNDERBARA vänner, de bästa man kan hitta! Jag har ett hjobb som jag verkligen trivs med! Och sist men absolut inte minst, jag har världens bästa Thuva ♥

Detta stämmer, jag behöver verkligen inte hitta någon karl att leva med.. jag är glad över det jag har. Jag har en underbar Familj som jag vet att dom alltid finns vid min sida. Det känns underbart att ha den tryggheten. Sen så har jag sån fin släkt på länge håll, Ingifta. Tex, Familjen Fix. Helt otroligt snälla människor, Dom ställer upp och hjälper mig när dom kan. Det är en Trygghet. Sen givetvis alla i grebo. Vi ses inte ofta. Men är de något så finns ni för mig.

Även alla i härnösand, Söderholm.. Ni är oxå helt otroliga. Jag är så glad över våran fina kontakt. Det betyder så mkt för mig och Thuva!

Nu blev de lite kort här, fortsätter skriva sen,. kl blev visst mkt.. Puss

Inga kommentarer: