onsdag 29 september 2010

Det är tur man har bra kontakter!

Japp japp, för en personlig tränare ska de bli, Kan de bli mkt bättre? Nope tror inte det! =) Jag tror iaf att de är bra att ha en sån, visst klarar man de galant utan oxå, men får man chansen att ha en så varför inte liksom. Kost schema och träningen börjar nästa vecka. Väger under 70 nu iaf, så de är skönt! men ska ner betydligt mer, minst 10 kg.

Nu ska jag snart med Thuva till skolan, sen hem och slappa som vanligt.. är så när man är sjuk. Är taggad till träningen så hade gärna börjat idag.. men de får jag inte! =( blä. Om några månader kommer det flytta hit  en person som jag saknat enormt och ligger mig nog närmast hjärtat!(förutom Thuva då, men de ska jag inte behöva nämna tycker jag.....Men lika bra att göra de :S ) Det ska bli roligt, det får ni veta mer om när allt är 100% med Lgh m,m.

Puss på er alla! Måste kila nu.

Inga kommentarer: