onsdag 29 september 2010

Elva Prickar!

Hittade 11 prickar på Thuva som var vätskefyllda då jag duschade henne.. HOPPAS inte stackaren får Vattkoppor nu :/ då tycker jag synd om henne. Och synd om oss båda över nästkommande lön..... Först har jag varit sjuk 3 arbetsdagar. Sen blir jag säkert hemma i 1v MINST om hon nu har vattkoppor.. Och plus att jag gått ner till 80% från hundra pga att de inte fanns mer att erbjuda just nu.Ska gå på stan och leta pant kanske?
Upptäckte nu att de har ökats till 14 prickar.. ajaj.. ser inte ljust ut detta. Stackars liten.
Sen får vi se om jag får förlängt efter detta.. ;) kanske får sluta direkt. Vem vet.. :(

Näe nu ska jag natta Thuva och sen se på Idol. Puss.. Lite bilder som vanligt =) och en video om allt går som de ska. Varnar känsliga tittare, hon är livsfarlig! ;)




Inga kommentarer: