måndag 27 september 2010

Hemma igen!

Nu har jag varit och handlat hem det viktigaste.. Huga så jobbigt de va, svetten rann.. fick host attacker så till o med en äldre farbror undrade hur jag egentligen mådde. haha. söt.  Sen skickade jag tillbaka Thuvas overall, den var alldeles för stor. + att jag skickade hem mina 2 klänningar ja köpt på bubbelroom. Dom var fin, men inget jag kommer använda nu. Utan blir säkert till nästa sommar, så ska köpa en varm stickad tröja eller nått senare istället.
Thuva hon är på skolan, och jag saknar henne massor. Ska snart hämta henne och då ska jag fråga henne om hon vill spela mario med mig och kanske köpa en glass.. jag har ätit kanske 5 vindruvor på hela dagen. Till frukost + lunch, så tänkte försöka få i mig en glass men känner mig inte alls sugen :S OVANLIGT FÖR ATT VARA MIG.

Näe, ska göra lite the med honung i. Gott.

Puss på er alla, synd att myskvällen ikväll blev inställd =(

Inga kommentarer: