tisdag 28 september 2010

Okay, ska jag beklaga mig nu igen?

ja de får nog bli så. Oftast då jag beklagar mig är över singel livet, de är trist. Och oftast så skriver jag samma tjatiga saker. MEN vet ni vad, ni behöver inte läsa detta inlägg. För de kommer stå samma sak som de gjort förut.
Hatar singel livet. Huva.. Och så träffar jag alltid bara knas killar. Antingen Feta Fega as som är näst intill gift. Eller nån som vet varken ut eller in?!  + många många fler varianter. Tänk om jag kunde vara en matchmaker åt mig själv, så som jag har varit till mina vänner ( Jo jag måste faktiskt erkänna att jag lyckats, inte bara med 1 utan flera) Jag vette sjutton, men kanske ska förbli en matchmaker och njuta av andras lycka. Vem vet. Livet ser olika ut för alla.

Nähä, vad händer idag då? Jo inte mkt alls. Är ju sjuk som sagt. Jag hatar att inte jobba, och jag lider verkligen med de som är arbetslösa, verkligen. OCH jag kan inte förstå de människor som vill vara arbetslösa (jo de finns såna,tro mig) Men jag tror att de flesta av detta fall har varit arbetslös för länge och är rädd för att gå tillbaka till arbetslivet igen, men de inser inte hur skönt de egentligen är att jobba. Man får en bra lön, och det är skönt att komma hemifrån ibland. Känna lite ansvar!

 Sen så måste jag faktiskt handla idag, tyvärr.. men jag har inget annat val. OM inte någon vill handla åt mig? ;) hehe. Men som ni redan vet nu är jag SINGEL och då får man handla själv. Där har vi en till negativ sak. haha.

Nu ska jag ringa kardiologen och tömma min underbara långtids EKG. gud så jag gillar den.. Den ger mig fina märken på kroppen, kliar och kletar. + att den piper vid fel tillfällen. underbart ju! ;)

puss på er alla!

hejsvejs.

Inga kommentarer: