tisdag 26 oktober 2010

ett litet inlägg innan jag drar.

Nu ska jag strax dra och träna sen efter det ska jag jobba heeela kvällen lång.
Jag ska träna med Frida idag och de ska bli super skoj. vi ska köra EasyLine core.. hehe. hoppas de är lika hårt idag som sist ;) jag trodde jag skulle dö ju. haha. men jag är ju jäkligt otränad oxå så de kn ju ha en del med de att göra.

Med Easy Line vill Technogym® nå alla de människor som vill gå ner i vikt, må bättre och förbättra sin fysik genom regelbunden träning - men som inte vågar gå till ett traditionellt gym.

Technogym® har utvecklat Easy Line – snabb och effektiv cirkelträning – för alla de potentiella kunder som vill träna i en vänlig och informell miljö där de kan använda sig av tilltalande och användarvänlig träningsutrustning.
Easy Line är den perfekta snabbträningen för styrke- och metabolisk träning, kombinerat med överlägsen kvalitetsdesign och hållbarhet.
FÖRDELAR
Easy Lines inbjudande design underlättar cirkelträningen Stil & designEasy Lines design har inspirerats av objekt i vår vardagsmiljö, vilket ger produkterna ett solitt, stilfullt och inbjudande yttre.
Användarvänlighet & komfort vid cirkelträning Användarvänlighet & komfortInga inställningar behövs för att påbörja träningen. Ju snabbare du utför rörelserna, desto mer ökar motståndet – och tvärtom.
Easy Lines biomekanik BiomekanikEasy Line kännetecknas givetvis av den biomekanik som Technogym® har utvecklat med mer än 20 års erfarenhet
Kvalitet med Easy Line för cirkelträning Kvalitet & hållbarhet
Underhållet av utrustningen är minimalt och kan lätt utföras av anläggningens personal. Technogym® har valt de allra bästa hydrauliska pistongerna och solida, slitstarka ramar.

Fördelar med Core-träning
Den största fördelen med Core-träning, förutom den skadeförebyggande effekten är enkelheten. Core-träning kan i princip utföras var som helst, såväl hemma som på gymmet. Redskap som brukar användas är pilatesboll eller en mjuk träningsmatta.
Hälsobringade effekter av Core-träning
- Smidigare kropp
- Bättre hållning
- Ökad fettförbränning
- Skadeförebyggande
- Ökad styrka
- Stabilitet
- Minskad risk för smärta i nedre rygg
Nu ska ja dra, de ska bli skoj. Detta pass köa jag varje tisdag. vill även köra box & kick. men tiden passar inte så bra.. men ska försöka lösa de.
puss hej, ska bli skoj!!

Inga kommentarer: