fredag 8 oktober 2010

Livet blir inte alltid som man tänkt sig.

Man kan inte tänka på allt gammalt, utan se framåt och göra de till de bättre. Man måste försöka med de annars kommer ju livet bli dötrist. De är mitt tips till dig!
Jaha just nu är Thuva på skolan. Hon började för en halvtimme sedan.. Jag gar redan hunnit hem, ätit gröt och nu dricker jag kaffe och ser på okänd diagnos. De är mitt favorit program:* snart ska jag iväg och simma + gymma! Det ska bli härligt,så bra som jag var i ryggen igår har jag inte varit på flera veckor.. Jag avslutade med bubbel bad.. Så fick en hård stråle i ryggen. Tror att allt detta ihop är bra för min rygg. Mkt bra. Idag har jag vilodag på mitt wii, de var skönt för igår fick jag träna på simhallen och hemma,för annars skulle jag bryta 30 dagars utmaningen.. Suck. Svettades som en gris och var riktigt trött igår kväll. När jag skulle sova låg jag och lyssnade på den nya delen av twilight! Spännande som tusan.
Nähä ska snart väcka amanda så ska vi dra. Ikväll ska Thuva till frida och Thuva har verkligen längtat. Det ska bli så roligt för henne och william att leka ihop. Dom är så söta tillsammans,william vill krama Thuva men Thuva ska leka stor trots att jag vet att hon innerst inne vill krama han;) hehe, puss hej. Ha en bra dag.

1 kommentar:

frida sa...

Jag drar och kör imorgon jag :P Har fetaste mensvärken idag, de är fan inte kul!! Hoppas ni får de mysigt på träningen =) LOVE½