onsdag 6 oktober 2010

På väg hem!

Nu är jag på tag hem. Har alltså jobbat färdigt för idag. Det var riktigt skönt att komma till jobbet igen. Fick en värmande kommentar, det kändes skönt att få uppskattning. Det är något som vi människor är dåliga på, uppskatta och berömma. Jag är själv jätte dålig på det. Men jag kan nog inte säga att jag känner någon som är jätte bra på de heller. När jag slutade drog jag mig ner till stan bara för att åka 18 via tannefors. Jag vet inte men de är ngt med tannefors.. Det är fint. Mysigt..ja de ligger mig varmt Om hjärtat. Om jag flyttar någon gång skulle jag nog flytta dig. Om de inte är hus det handlar Om för då vill jag bo i grebo eller dylikt. Nu är jag snart hemma, då ska jag hämta Thuva sen är de träning och matlagning som gäller och imorgon ska jag simma:) skönt. Måste nog sola fläsket oxå;) hehe men är för blek nu. Puss på er!

Inga kommentarer: