måndag 18 oktober 2010

Pirrig inför morgondagens träning..

Det är alltid lite läskigt då man träna gruppträning för första gången på ett nytt ställe.. hehe. Imorrn är de ju easyline core i 55 min!! =S haha.
På torsdag 17:00 - 17:55 blir de Box & Kick de tror jag passar mig bättre faktiskt men de kommer vara jobbigare! Men roligare! :P De är synd att bodycombat inte finns på simhallen, men detta kanske är ngt liknande? De får vi se.. hehe. roligt blir de iaf!
Fredag innan jobbet kl 09:00 - 09:55 blir de ev Easyline jag inte ska simma och köra  egen träning ist, får se då .. ;)  nått av de blir de iaf!
Lördag står de vila på schemat och söndag ska jag nog köra på simning enbart! Sköt, de ser jag som avkoppling!
sen nästa vet jag inte hur de blir förutom på tisdag, 11:30 - 12:25 Functional Move. spännande!

Nu ska jag Duscha av min lilla tjej, visst var bilderna som jag la upp tidigare fina?! =)

Hoppas nån vill hänga med på träningspassen!

3 kommentarer:

Emma sa...

Hmm tror jag såg dig i simhallens gym idag? :)

Anonym sa...

hehe ja 5 dagar i veckan, ibland med, ibland lite mindre ;) haha skumläste kommentarer på dessies blogg

eeemmz sa...

Nej tyvärr men vill jätte gärna testa det, men svårt att få med någon på pass faktiskt :( men det verkar bra! såg att du ska på box & kick passet på tors, det är så himla BRA! :D