måndag 22 november 2010

Bloggeliblogg...

Hej hopp.
Nu ska jag göra ett snabbt litet inlägg.. Är på jobbet, har kafferast så jag passar på ;)
Jag har ap ont i min skalle plus lite feber..37.7 men har tagit panodil så har bara 37,5 nu.. i vanliga fall ligger jag runt 36.3. MEN de känns i kroppen.

Idag har jag varit ganska duktig, gick först av allt en prommenad på ca 30 min, efter de så gick jag på BodyPump och efter det så simmade jag ca 30 min, inte illa va? Men de kanske är därför jag mår som jag mår nu.. :P haha. Ansträngde mig för mkt och då kom febern.. ev förkylning. Jag är snorig oxå.

Imorrn jobbar jag igen,ber till gudarna att jag är bättre då!!! För jag vill inte vara hemma från jobbet pga att jag förlorat så sjukt mkt pengar! =,( Och vem vill inte ha mkt pengar till jul? =) Iofs blir de inte mkt julklappar.. mest till Thuvis och mina vänner men min pappas 50års present kostar mest av allt! :S
Nu måste jag sluta.

puss hej

Inga kommentarer: