söndag 28 november 2010

Dags att skriva ett inlägg..

Jag har jobbat hela helgen och haft annat för mig så jag har faktiskt inte hunnit blogga något. Just nu sitter jag på bussen(ovanligt?) Och ska till jobbet (ovanligt?) Dock har jag så jäkla ont i min hals.. Och jag hade tänkt att köra bodypump imorgon.. Får inte bli sjuk:( annars mår jag bara bra. Thuva oxå, hon har de toppen och är med johanna idag!:) johanna är en riktig bustant haha. Hon leker, bakar lussebullar, knäck Mm med Thuva. Nu skulle de ut och åka pulka tror jag. Roligt. Imorgon ska jag och Thuva ha en dag för oss två, hon slutar tolv på skolan så hon ska fundera ut vad hon vill göra, först sa hon bio, men de verkar inte gå någont imorgon, fett b! Men annars kanske busfabriken eller nått annat. Vi får se vad hon väljer. Nu är jag snart framme på jobbet.. Bussen var i tid trots all snö,inte illa östgötatrafiken. Dagens ros till er. Puss hej

Inga kommentarer: