fredag 5 november 2010

Fredagar är BÄST!

Hej hå! Fy så bra jag har haft de idag.. och de senaste dagarna! =) Roligt Roligt. Just nu håller jag på att tvätta, skönt att få de gjort, självklart ska jag överdriva och tvätta 4st jackor, massa vanliga kläder, sängkläder, handdukar m,m... allt kanske inte hade behov att tvätt men jag älskar när de luktar såå gott. och känns sååå rent.
Läste för ett tag sedan på en sida om en tjej som aldrig tvättade sina jeans. Och de tycker jag lite så där om.. för de samlas skit i dom(jag är nog för renlig för det)! Och de var en så kallad " jeans expert" som sa att man skulle faktiskt tvätta jeansen, men inte torka dom riktigt utan ta på sig dom lite halv våta ett tag för att få fin form på dom ;) och de var ett tips om man blivit lite rund o magen. hehe. Men självklart skulle man inte gå ut med dom blöta utan bara hemma i ca 30 min eller nått.

Imorrn ska jag träna igen! blivit rätt bra träning denna vecka, hyfsat iaf. imorrn bli de Step styrka. :p ska bli spännande.

Nu ska jag hämta tvätten och sen mysa.

Puss hej

Inga kommentarer: