måndag 8 november 2010

Gomorron sverige!

Jag är uppe med tuppen, klev upp ca 5.. hehe. skulle ju jobba idag men igår då jag och Thuva var vid simhallen började hon nysa flera gånger så tänkte att de var kanske något på G och tydligen va de så. För imorse sa hon att hon  inte mådde bra (hon brukar ju inte säga så,hon gillar ju skolan..) Eller så börjar hon bli stor och lurig?! ;) Jag brukar annars ha som standard vid förkylning att när hon har feber och är sängliggande ska hon självklart vara hemma, men när hon säger till själv blir man ju självklart att ta de på allvar oxå, men dagen får visa hur sjuk hon är.. Det är sånt här som är de värsta, att avgöra då någon annan är för sjuk att gå till skolan eller ej.. aja..
jag somnade 18.30 igår och vaknade kl 20.00.. såg på ensam mamma söker men hann inte se hela innan jag somnade igen så jag var verkligen pigg i morse och i stort sett färdig för att snart gå då jag väckte henne. Jag hade faktiskt sett framemot att jobba idag, hoppas Thuva känner sig bättre så de blir jobb imorrn.

Idag har jag oxå en sån konstig saknar vänner dag. Får inte ni så ibland att ni saknar era vänner massor? Vill hitta på saker med dem, se på film, gå på stan ja ni vet..
VI ALLA MÅSTE TA OCH TRÄNA IHOP IGEN SNART! DET VAR ROLIGT!!

nu ska jag göra någon nytta, tex titta på tv och dricka kaffe.. skoj!
vid såna här tillfällen önskar jag att man var 2, att jag slapp vara hemma varje gång min lilla tös är sjuk..

puss hej





Inga kommentarer: