onsdag 10 november 2010

Julklappar, Julmat,JUL jul jul!

Nu börjar allt julsnack komma igång! Jag längtar till jag ska julpynta, även fast jag blir själv i år ska jag pynta hela lägenheten extra mkt! =)
Julklapparna har börjat inhandlas, Amanda och frida är färdig och 2 av sakerna har jag köpt lika till båda.. och mig! =) De är ngt som vi alla har användning för och som man inte kan få för mkt av!
Linus är oxå färdig.
Jag vet även vad William ska få, hittat en perfekt julklapp till han! Thuva ska nog få en riktigt bra snowracer och Petshopdjur.. haha sen får vi se, blir nog ngt klädesplagg oxå :) Sen får vi se med resten vad de blir. hihi!
De är så roligt att köpa till sina nära o kära. Vill köpa ngt fint till Pappa oxå eftersom han fyller 50 år! Jisses...  tiden springer ju  iväg.

nu ska ja se  film och mysa. ledig i 2 dagar nu så jag ska vara med min sessa m,m =)!

Puss hej


Inga kommentarer: