måndag 1 november 2010

LÄNGTAR TILLS TORSDAG!

AWW VAD jag längtar alltså! SAW I 3D!! Kan liksom inte bli bättre! =) Nu har jag städat här hemma, såg ut som Satan! Och jag har rensat avloppet i handfaten, gud så skojigt de va. De som känner mig VÄL vet att jag är livrädd.. ibland gråter jag till o med bara för att de är så satans äckligt. De vore fan nästan värt att bli flintskallig bara för att slippa. Hatar HÅR!

Nähä, nu ska vi dra och Handla. sen så ska jag fortsätta fixa här hemma. Btw har jag färgat håret, blev nöjd. Nu är de bara den där klippningen som ska till. men jag är ju lit feg ;)

Jag och Thuva håller Tummar och Tår att denna vecka ska bli som det ev kommer att bli.. haha nu fattar bara vissa vad jag menar! (detta gjorde dessutom min dag bra, jag blev till o med frisk ;) )

Puss hej på dej!


Inga kommentarer: