lördag 20 november 2010

Lördag kväll den 20 nov.

Go kväll!
Idag har jag haft en mkt trevlig dag. Den började med att vi vaknade upp med Frida och William, dem sov här=) MYS. Vi åt en god ägg frukost och drack kaffe. vid 12 åkte vi in till stan. Frida och William åkte hem och jag och Thuva gick en sväng på stan sen till julmarknaden för att möta upp Mårten. De var trevlig, vi gick omkring och surrade, åkte häst och vagn ;) dock bara jag och Thuva.. haha. avslutade stads turen med att köpa spel på game stop.:P Illa.
Nu ska jag vika lite tvätt, sen se på en film tror jag :P
Imorrn blir de simhallen!! =)=)

puss hej

det har verkligen varit mysigt att få vara med lille William =) Han ropar på mig och Thuva hela tiden, såå himla söt. självklart roligt att vara med Frida oxå! Och givetvis Thuva med hon behöver jag inte ens nämna! =)

Inga kommentarer: