onsdag 24 november 2010

Onsdag kväll!

Hej på er.
Jisses så trött jag är, ont i skallen oxå.. men ska inte klaga,hur roligt är de att höra på en massa gnäll liksom?
Idag har jag jobbar på mitt käääära jobb neurologen avd 72 ;) allt rullade på som vanligt. trivs som tusan på mitt jobb alltså.
Idag har jag INTE tränat, pga att jag jobbat. btw har jag fortfarande sån sjuk träningsvärk så jag dööör! jag har inte kunna gått riktigt på 2 dagar.. så ska köra ett hårt pass imorrn så kanske de känns bättre? Ena säger bu och den andra bä då de gäller att träna med träningsvärk, men jag pratade med Helen på jobbet ( som för övrigt jobbar som gyminstruktör) och hon sa att man ska träna då. så jag lyssnar på henne! Så vid 11 imorrn får de väl bli ett nytt bodypump pass då kanske :P

sen har jag dragit igång en rolig sak på jobbet, ska sätta upp en lapp om de. ni vet att man brukar ju ha after work. jag har pratat med Helen och vi ska köra after work träning. HAHA vi är flera på jobbet som ska köra ett pass tillsamman med helen på studio fitness! de kommer bli grymt roligt! efter de kanske de blir e riktig after work ;)

imorrn ska jag oxå in till stan och handla julklappar. tänkte köpa alla färdigt till Thuva eftersom hon får dom tidigare i år pga att hon åker till sin pappa, farmor farfar m,m. så roligt hon kommer ha!! och jag ska jobba.. :P

näe ska se på tv nu och snart sussa.. klev upp 5 imorse.. och igår.. trött!

pusselipuss!

ps bilden är nästan exakt 1 år gammal. Långhårig..........SE

Inga kommentarer: