torsdag 4 november 2010

På väg hem:)

Hej igen;) nu är jag på väg hem. Flexade ut tidigare;) skönt. Så nu är de alltså helg för mig:) underbart. Nu ska jag hem och äta lite snabbt,eller iaf snart. Packa väskan och sedan bege mig till träningen. Vart as glad då jag såg resultatet på vågen i morse. Träningen ger resultat men dock är de inte bara därför. Utan jag äter alltid regelbundet nu och inte massa godis som vanligt;) haha. Alla som känner mig vet att jag är en riktig gottegris. Älskar godis. Ikväll till bion blir de sockerfria tabletter;) haha haha. Men på lördag blir de godis! Garanterat.. Jag ska nog köpa en stor polkagris då;) passar mig. Jobbet har gått toppen bra idag. Har verkligen jobbat och jobbat med toppen kollegor. Då är de Roligast. Nähä.. Snart hemma nu så avslutar här så får vi se Om jag skriver ngt mer sedan. Puss

Inga kommentarer: