söndag 21 november 2010

Ska jag plåga er med ett sista inlägg för idag ?!

Japp de ska jag :P
jag kommer inte ens ihåg vad jag skrev i de senaste inlägget..men vi har iaf varit och badat, jätte skoj! Det var jag,Thuva och Fridis! Vi hade en bra dag, Tack!! Vi försökte lära Thuva simma, lekte monsterleken ett litet tag, bubblade, bastade, åkte den stora kanan och de gick väldans fort!! :P skoj! Jag längtar redan tills imorrn då jag först ska på Body pump och efter de ska jag simma runt som en liten groda, bubbla och njuuuuuta!

När vi kom hem från simhallen så från simhallen så lagade jag mat, Thuva bestämde att vi skulle äta köttgryta,så de fick de bli. Gott blev de oxå!

Näe. nu orkar jag inte skriva mer.. blev plötsligt trött! ska packa thuvas rygga och min... sen fixa lite här hemma och avsluta kvällen med att se ensam mamma söker! =)

puss hej

Inga kommentarer: