måndag 1 november 2010

YES! Så himla roooooligt!!

Hej på er, kvällen slutade bra, jag vart på bra humör igen =) Jippi! ;) Denna vecka blir de hårdträning (om jag inte bli sjuk)
Jag har bokat in 2 pass hittills=) Och de är : 18:30 - 19:45 Cykel distans(gruvar mig) på onsdag.

Och på torsdag 18:00 - 18:55 Aerobics dans=) Skoj.
Se får vi se, ett till pass kanske och resten gym och sim? Frida ska du med och cykla? Jag frågar inte dig Amanda för jag vet att jag får ett nej då de gäller detta pass ;)

På fredag funderar jag på antingen 12:00 - 12:45 Vattenträning cirkel, träningsbassängen eller 16:30 - 17:25 BodyPump.. snacka om att variera sig. Nu ska jag faktiskt lägga mig till sängs. Upp 5 imorrn.. och de som hjälper mig mot förkylningar o dylikt är SÖMN! inget annat. Med tar en Apelsin och lite The oxå.

Puss på er alla!

1 kommentar:

frida sa...

Funderar också på den där vattenträningen =)) jag undrar vad de är.. cirkelträning står de va? jag är nyfiken.. har du bokat ett sånt pass???? vi kan gå tsm