torsdag 16 december 2010

Hejsan!

Imorrn åker vi hem till härnösand!! Underbart! så skönt de ska bli! Och roligt att träffa alla nära och kära.
Jag har packat allt som vi ska ha med oss, men de blev för mkt så måste packa om allt ikväll,haha. Thuva  ska ju ha med sitt Wii och sen så väger ju kläderna en massa och de blev för fullt i väskan.. så måste tyvärr fixa allt ikväll.. suck. de slutade med att jag hade 3 väskor igår och de funkar ju inte, jag pallar inte dra och bära allt de!
Nu ska jag snart dra iväg och träna, idag blir de enbart kondition. Så blir väl crosstrainer eller löpband. Nu har jag faktiskt tränat varje dag denna vecka,de känns sjukt bra speciellt efter att jag har varit sjuk. Imorrn blir de vilodag eftersom vi åker då. sen får vi se hur de blir med träning resten av helgen. Nästa vecka jobb jag bara kväll så kan träna då oxå, men kom just på att de kvittar ju hur jag jobbar?! Thuva är ju inte hemma =(

Ska kila iväg nu.
puss hej!

Inga kommentarer: